Selamlar,
Tarayıcı üzerinden twitter a giriş sağlayamıyorum.
Millenicom ev interneti kullanıyorum. Ev internetine bağlı olan hiçbir cihaz ile twitter a giriş sağlayamıyorum. Müşteri hizmetleri bizlik değil dedi. Reset çerez silme hepsini yaptım.
Önerisi olan var mı?