Merhaba, https://www.r10.net/script-satisi/20...onesignal.html burayı inceleyin isterseniz büyük ihtimal işinizi görecektir.

TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@aksoyhlc; den şaşmayın.
Etiket için teşekkürler