spotify otomasyon yapmayı düşünüyorum.Sizce hangi ip türü tercih edilmeli.Ipv6 pek sağlıklı olmaz diye düşünüyorum.Kotasız proxy gerekir ama nasıl yapsam bilemedim.Bilgisi olan ?