Uzman bir hekim olarak ülkemizden çok farklı değil. Yani hastaların zarar görmesi görmemesi adına değil, bir belge veya sahtecilik son 20 yılda önüne bir engel konmadığı gibi takdir edilesi hale getirildiği için sadece vaka ortaya saçılmıyor.

Gerisine kalan işleyiş ve olay çok farklı değil. İlla birinin ölmesi öldürülmesi gerekmiyor.