Ben aldırmakla ilgili söylenen şeyler ne kadar doğru?
Örneğin, Komşumuz ben aldırdı, bir ay sonra vefat etti ya da Teyzem aldırdı, bir yıl sonra kanser oldu gibi söylentiler var. Bu tür hikâyelerin ne kadarı gerçek? Hangi ben türleri kansere neden olabilir? Ya da gerçekten kansere yol açar mı?
Bende iki tane beni rahatsız eden ben var: biri deri altında, normal görünüyor; diğeri ise et beni şeklinde. Her ikisinin de kolay bir operasyonla alınabileceği söylendi. Ancak çevremden sık sık Ben aldırmak kanseri tetikler gibi yorumlar duyuyorum. Bu durum beni düşündürüyor.
Sizce ne yapmalıyım?
Çevrenizde ben aldıran var mı? Şu an mutlu mu, memnun mu? Öğrenmek istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.