iphone 13 aldım easycepten
sana geldiğinde içinde ne değişti vs. yazıyor. duruma göre iade edebiliyorsun.
ben mğkemmel olanı tercih ettim. hiç bir parça değişmemişti batarya dahil, aldığımda batarya 92 idi. bana mantıklı geldi iade etmedim.
2. ye aldığım cihaz bu. 1. si de SE idi. onda da batarya değişmişti.
7 aydır kullanıyorum 13ü bir problem yaşamadım.
önermeyenler nereden söylüyor, paylaşırsa sevinirim.