Geçmiş olsun hocam artık mlaesef dışarda yemek yerken dikkatli olmak gerek bilindik veya bildiğin iyi yerlerde yemek gerek artık mlaesef eskisi gibi yeni mekanlar deniyim bu zamanda malesef zor yani