Geçmiş olsun.Evde yemek yaparken yeşillikleri boşuna sirkeli suda bekletmiyoruz defalarca yıkamıyoruz vs...
Sana tavsiyem herşey o kadar kolaylaştı ki en beceriksiz insan bile evde herşeyi yapabilir.Onada üşeniyorsan markette hazırları var...