Sonuçları ekledim tabi doktor değiliz ne anlayacağız bilmiyorum ama chatgbt yorumluyor

Arkadaşlar bu arada dediğinizde haklısınız hem Ambulansdaki arkadaşlar hemde doktor ilk gördüğünde sorduğu ilk soru dışarıdan tavuk mu yedin oldu bu durumda çok yaygın demekki.


Şöylede bir ekleme yapmak istiyorum ; Aynı Mekanı bir başkası Şikayetvar.com'da şikayet etmiş. fakat üzerine düşmemiş sanıyorum ben düşeceğim.
https://www.sikayetvar.com/meshur-ad...nmesi-ve-ishal