ekayazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar autohotkey indirip bir tane .ahk dosyası oluşturun
8::Return
kodu yazın bu sc çalışırken 8 işlevsiz olur ya da microsoft powertoys ile başka bir tuşu onun yerine değiştirin yoksa fiziksel olarak klavye değişimi olur

Teşekkürler, her bilgisayar acıldığında bunu çalıştırana kadar eziyet oluyor bana sürekli 8 e bastığı icin kafayı yiyior biraz pc onu nasıl çözebilirim fikrin varmı?