Ben bel fıtığından ameliyat oldum gittiğim fizyoterapist kullanıyordu onu at kestanesi jeliydi diye hatırlıyorum.
Ama hiç bir işe yaramıyor eğer fıtıklar büyükse bilgin olsun sadece orayı yakıyor biraz.