Merhaba arkadaşlar 3 tane bel fıtığı var ameliyat olmak istemiyorum çünkü daha önce oldum tekrardan nüksetti. BENGAY diye bir krem vardı piyasadan silmisler heralde, beli bir ateş gibi yakacak krem lazım önerileriniz varmı ?