Konu
Bu hayatı kafaya çok takıyoruz.
07-04-2025, 20:06:19
#2
Yoruk624
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benim doğuştan kalp sorunum var tedavisi yok şuan bile belki olebilirim ölmeden mutlu olmayı isterdim hayatım ağlamakla geçti 😭 şuanda bile ağlıyorum