Hepimizin belli başlı sıkıntıları var. Kiminin depresyona girdiği konular kiminin hayali oluyor. İnsan olarak bişeylerin peşinden koşuyoruz. Ve bir bakmışız yaşımız ilerlemiş ve ömrümüz dolmuş. Kaçımız peşinde gittiğimiz şeyleri sorguluyor? Peşinden gittik ve bize kazancı ne oldu? Her zaman yoğun stres ve sıkıntı. Ben şunu anladım ki bize mutluluk getireceğine inandığımız şeylerin peşinden koşmak bizi daha çok mahfediyor daha mutsuz oluyoruz. Bence her şey için şükretmek gerekiyor. Siz ne düşünüyorsunuz?