🧿 kedileri seviyorum da bir türlü eve alamıyorum, eskiden hanım karşı çıkıyordu şimdi o da sevmeye başladı eve alalım diyorda ne biliyim tüyleri çok dökülüyor uzak duruyorum. Belki ilerde kendimi de ikna ederim bakalım
Denemenizi tavsiye ederim.Bir zaman sonra tüyünü falan kafaya takmıyorsunuz .Küçük sütten kesilmiş sokaktan almanızı tavsiye ederim ama .Para verip alınmaya karşıyım ben çünkü üreticilerin ekmeğine yağ sürülüyor.Bendekilerin hepsi sokak kedisi tekir sarman.Sarmanlar biraz canavar olur ama hareketli bilginiz olsun

.Kedi sevgisi bambaşka birşey.Özellikle insan psikolojisine çok iyi gelir.