Devran34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tartışmaya gerek yok hocam fahiş fiyat dedıgınız ne anlamadım? firmaların fıyatları budur. e5 ile sunucu açacak değil ya. kurumdan kastınız ne illegal yerlerimi tercih ediyorsunuz. fatura kesmeyen, vergi ödemeyen. tr kapsamında top 1-2 sunucuların sahipliğini yaptım şuanda 250 kişi aktifi olan gün içerisinde sunucunun sahibiyim. hayırlı geceler dilerim.
Server listte gördüğün her sunucuda imzam vardır, çok kanıt istersen atabilirim sunucu satıcaksın diye tartışma yaratmana gerek yok. En basit fatura kesen resmi bir yerin senin istediğin sistemlerle sattığı makine Gidip 1 e alıp 3 satanlardan alabilirsiniz.