xeptow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi paketim var, kendi full+full keyim var yıllar önce fivem camiasındaydım hocam bu işi bana anlatmayın. VDS'leri gidip fahiş fiyata satan kurum kişilerden alırsanız 2500₺ verirsiniz tabiiki. Ayriyeten fivem camiasında paket 10.000₺ edemez etmez. Herkes aynı alltyapıyı kullanıyor. Düzgün iş yapan insanda az zaten
tartışmaya gerek yok hocam fahiş fiyat dedıgınız ne anlamadım? firmaların fıyatları budur. e5 ile sunucu açacak değil ya. kurumdan kastınız ne illegal yerlerimi tercih ediyorsunuz. fatura kesmeyen, vergi ödemeyen. tr kapsamında top 1-2 sunucuların sahipliğini yaptım şuanda 250 kişi aktifi olan gün içerisinde sunucunun sahibiyim. hayırlı geceler dilerim.