Maalesef çok doğru ama bazı şeyler artık ülkemizde değerini yitirmiş durumda, buna eğitim sistemi ve ödenen paralar dahil. Bunların yine üniversite, biz semtimizde sözde uygun diye çocuğumuzu daha 3,5 yaşında kreşe yolluyoruz, yıllık 160 bine geliyor. Yıllık dediğimde toplasan 9 ay filan sanırım. Artık hiç bir şeyin bir değeri anlamı kalmadı maalesef.
3.5 yaş ve yılık 160 Bin Türk Lirası mı.
Sanırım videodaki çocuklarla aynı geleceği yaşayacak.