BERFSOFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle mutlu yıllar hocam doğum gününüz kutlu olsun. Kız kardeşinizle ne geçti aranızda ne böyle düşünmenize sebep oldu bilmiyorum ancak düğün telaşesi / stresinden kaynaklı olabilir.
hiç bişey geçmedi ki reis para lazım oluyor veriyorum yemek istiyor alıyorum ne yapsam boşa giti biseyler alsam o helal sana ne diyor ve bişey almıyorum onu sen düşün çok çok zoruma gitti