Merhaba kedi bakmak istiyorudum yakın arkadasıma dedim arkadasımın kedisi var emanet olarak bakabilirsin dedi bende tamam dedim bir baktım aksam aradı kediyi getirdim diye bi an sok oldum neyse aldım kedi güzel ama cok sorumluluk gerektiriyor aracı arkadasıma dedim al geri ver dedim 2 3 güne alısırsın dedi sonra kızın numarasını aldım böyle böyle olay dedim emanet mi bu heptenmi bizde dedim emanet de olur hepte olur dedi ben böyle kedileri sahiplendirme yapıyorum dedi cipli üstüme kayıtlı dedi dedim bunu alın ben emanet diye aldım alırız dedi ben bir kac kişiyi aradım sahiplenen varmı diye yok ses kaydı attım gelin alın dşye saat 13.50 de görüldü yok ses yok 2 defa aradım baskıysla konusuyordu tekrar aradım cevap yok ne yapmam lazım kedi cok tatlı ama aklım hep onda beni mental olarak yoruyor
not türkce biraz hatalı olabilir stresliyim kedi de bu