Hocam cidden ben de seri ve pratik olmasını istiyorum uygulamanın. Kronometre, zamanlayıcı ve başka sekmede raporlamalarını görecek ama akıcı olması benim için de öncelik. Düşünceniz için çok teşekkür ederim

) İnşallah güzel olacak.
Geliştirmeyi düşünürseniz bir ön tavsiye olarak hocam kesinlikle basit ve hızlı bir ara yüz yapmalısınız.
Güncel not uygulamalarının bir çoğu pratik bir ara yüz sunmuyor bazıları da yavaş kalıyor.