Yapikredi de bulunan hesabimdan 4 defa toplamda 57.000 tl transfer yapilmis. Sms kodu falanda gelmedi.
Bankayi aradim savcilika basvurun diyor. Ameliyat parasiydi. Ayin 21inede ameliyat olacagim. Savcilifa bugun gidicem.
Bddk martin 1 i itibariyla sms zorunlulugu getitmisti. En hizli sekilde nasil cozebilirim konuyu yardimci olabilirmisiniz ?
Para 1 marttan sonra çekildiyse avukata verin. Habersiz izinsiz para çekilemez, Akraba tanıdı, kız arkadaş kart numaranızı almış olabilir.