Şu an savcılığa giderek şikayetçi olmaktan başka çağre yok. Anlık fark edip çağrı merkezi arandığında bir ihtimal geri çekebiliyor parayı diye anımsıyorum. Ayrıca hesabınız muhtemelen hareketli bir hesap. Büyük tutarlar transfer yapılıyor. Bu nedenle banka sizi '' bilginiz dahilinde mi '' diye de arama yapmamış.
Havale/EFT sisteminde 3DS sms zorunluğu henüz aktif değil. Sadece konuşuluyor ve umarım yakın zamanda devreye alınır. Elbette bunu arka planda yapıcak APK uygulamaları riskli. Neyi nerden indirdiğimize dikkat etmemiz lazım. O yüzden IOS en güvenli bu konuda.