Dün 1 bugün 2 ne ara protestoya geçtiniz.
Bunlar bizim gibi %300 enflasyon yeseler demek ki komple kafayı yerler.

Biz artık enflasyon adalet , sağlık falan pek takmıyoruz , hepsinden azıcık bile olsa yetiyor


Yeni kankası ona taktik verir nasıl protestoyu bastıracağı konusunda