Konu
R10 A ilk kim kayıt oldu Admin Hariç:)
05-04-2025, 19:14:30
#11
^FB-DeViL^
bazı üyelikler, mesajlar silinmişti yıllar önce
database geriye gitmişti.
ilk olmasada yıllardır buradayız çünkü r10 hastasıyız.