Adınıza gerçekten üzüldüm hocam. Amacım sizi üzmek değil, sadece bilgilendirmek. Doğruluğu kesin olmamakla birlikte, dün Telegramda şöyle bir habere denk geldim.
Alıntı
On binlerce banka müşterisi, mobil bankacılık sistemlerindeki güvenlik açıkları nedeniyle hesaplarının boşaltıldığını ve kredi çekildiğini belirterek BDDK'ya şikayet dilekçesi gönderdi. Gece hesaplarında para olduğunu belirten mağdurlar sabah borçla uyandıklarını söyledi. Bilirkişi raporları ise kusurun büyük ölçüde bankalarda olduğunu belirtti.
Fakat borç halka yüklendi
"4 nisan 9:30 gibi paylaşılmış."
Doğruluğu tartışılabilecek bir durumu paylaştım ama lütfen bu yüzden hakkınızı aramaktan çekinmeyin. Tekrardan geçmiş olsun .