Hiç önermem ssh ı kapatmanızı mesela ben çoğu işlemimi ssh aracılığı ile yapıyorum. Belki sadece belirli ip adreslerine izin verecek şekilde ayarlayabilirsiniz ama o ip de modem resetleyince değişecek ve ssha yine girilemeyecek. Onun yerine root kullanıcısının şifresini uzun tutun tabii diğer kullanıcıların da.. Port aç kapa yapabildiğiniz bir panel olsa da yapmayın, bazen saldırı yiyor sunucu ve siteler tüm panel donuyor ssh lazım oluyor.