soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alıntılayarak rahatsız ediyorum ama nasıl sileceğim hakkında bilginiz var mı?
Denetim masasından Proğram kaldır bölümüne girip orda gereksiz gördüğümüz uygulamaları kaldırıp bi deneyin hocam hotkey utility vs gibi uygulama isimleri varsa da kaldırın.