Merhaba,
Bizim yaşadığımız ev 35 yıllık, çatıyı en son 10 sene önce aktarmıştık. Son 2 senedir kış aylarında eve çok fazla su akıttığı için çatıyı düzenletelim dedik.
30 bin lirayı gözden çıkarmıştık hatta kredi başvurusuda yaptım ama usta bulamıyoruz. 4 günlük iş ve 15 bin tl malzeme gidecek çatıya 100.000TL'den aşağı fiyat çeken yok.
Hangi ustayla konuşursam konuşayım 3-4 günlük iş için 80-90 Bin lira arasında ustalık maliyeti istiyorlar.
4 usta geleceğiz 4 gün çalışacağız adam başı 20.000TL istiyoruz diyorlar. Bu fiyat banamı çok geldi? Yoksa sizcede çok mu?
Son çare sadece kırıkları değiştirmeyi düşünüyorum en azından eve akan su oranını azaltabilirim.