o sayfaya yazdım. ama umursamadı paylaşmaya devam ediyor. gerçekten sinir bozucu. instagramdanda nefret etmeye başladım. hiç bir hakkını savunamıyorsun. bugüne dek ne kadar şikayette bulunduysam hiç birisi işe yaramadı.