hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben üretiyorum.
O halde logo ekleyip şikayet etmekten başka çare yok. Yada telegramda sayfa kapattırmak için paneller var sanırım ücretli üyelik ile her sayfa için işlem yapabiliyorsunuz.