biraz da mindsetınızı değiştirmeniz gerekiyor. İş bulamıyorsanız bunu avantaja çevirin, kendi işinizi kurun. Elbette bu söylediğim kadar basit değil, ama adam akıllı konuşamayan ve kendi adını bile yazamayan adamların bodrumda denize sıfır otel ve restoran işlettiklerini gördükten sonra akla gelebilecek herhangi bir bahaneyi kafamda yok ediyorum direkt saniyesinde.
benim reklam satış gibi yönlerim kuvvetli değil bu yüzden yapamıyorum. örneğin kendi applerimi kendi oyunlarımı yapayım diyorum onları da bitirene kadar zaten aç kalırım bi kaç ay kazanamazsam. sponsorsa kimse olmaz