En önemli şeyi yapamıyor olabilirsiniz.
Reklamınızı.
sanırım öyle. linkedin falan bakınıyorum ama dediğim gibi ben yazılımcıyım, ben grafik tasarımcıyım falan diyemiyorum çünkü hepsini yapıyorum ama en hızlı yoldan yapıyorum. kod sorsalar bilemicem mesela. çok garip bi haldeyim ne yapıcam bilmiyorum