Replika ürün alıp, her türlü hak beklemek saçma hocam.
Ya gidip markasız bir ürün alacaksınız, yada orijinal alıcaksınız. Replika sektörü iadeyle uğraşmaz, tüketici mahkemesine de boluma gitme birşey çıkmaz. İnternette açık açık replika satan kocaman firma tüketici heyetinden mi korkar sence
Değişim yapın geçin