2014-15 yılları genel forumlarda yardım eden, bilgi paylaşımı yapan, ekip kurup çalışmalar yapan ve startup kuran fazlasıyla insan varken paranın yüceltildiği bir dünyada, toplumlar çok farklı bir yere evrildi. Bilginin zekatını veremeyen veya haberi olmayan insanlar çıkmaya başladı.
Sanırsam artık bilgi paylaşana da bir yorum, bir teşekkür yapılmıyor mu anlamadım. Onu da geçtim paylaşılan bilgiye kötü eleştiri mantığı nedir ? Kardeşim beğeniyorsan al, beğenmiyorsan zorlamadık değil mi ?
Büyüklerimiz gene yanılmadı sanırım "İyilikten maraz doğar"...
Ücretli paylaşsan, gerçekten insanlar (sanırsam ücret ödeme psikolojisi) değerinin farkına varıyor.
Ya da arka arkaya x tane at refli link hocam, yor biraz insanları, o zaman güzel yorum yaparlar