Bencillik alıp yürümüş. Salt ülkemizde mi böyle? Yoksa globalde de mi böyle? Bilemiyorum.
Yurt dışında da böyle değildir diye düşünüyorum. Hintli adam bile yalandan prim kasmak için de olsa karşı tarafta teşekkür mesajı bırakıyor

Behance de çok denk geldim bunlara.
Teşekkür etmek yerine Allah razı olsun demek gerekiyor. Hem teşekkür yerine geçer hem de iki tarafta sevap kazanır. En azından ikisinden birisini demek iyi olur iki taraf için.
Hocam kişinin dediği şey önemli değil. Önemli olan emeği saygısıdır 🙏