Merhabalar, bayram dolasıyla bu haftanın ödemeleri dün gönderilmeye başladı. Yarın 17:00a kadar tüm ödemeler gönderilmiş olacaktır.
17.00'ı geçti ödeme şuan beklemede hocam.. Kontrol sağlarsanız çok mutlu olurum sistemi de devam ettireyim ona göre kaldırmıştım da.