ırkçılık ayrı, bu ayrı konu bence. ukraynalı, alman bulunca bu kadar ön yargılı olmuyoruz ama suriyeli deyince bi duraksıyoruz. ha büyük resme baktığında haklılık payımız var ama türkler 4 4lük mü? son dönemlerde, 'böyle bir kızla evlenir miydiniz' diye konular gördük, konuşmaları gördük. kızlar türktü ama şeytanın çırağı gibiydi. demekki ırka bakmamak gerekiyor. ha illaki ekstra sorunlar olacaktır. dil farklı, kültür farklı vs. ama kafa uyuşuyosa bence diğer herşey gözardı edilmeli. türkle evlenip, burnunuzdan getirince 'ama olsun, yine de kız türk' deyip sakinleşecekseniz türk bulun.