R10 üzerinde en fazla yorum almış konu InstaFly konusudur diye tahmin ediyorum. İlk çıktığından beri kullanıyorum. @tolgasen; hocamı ve yazılımlarını çok fazla kişiye anlattım; güvenlik ve desteğine kefil oldum. Hala da olmaya devam ederim.