Hocam merhabalar daha önce 2022 yılında 1 yıl ve 2025 te 1 ay olmak üzere kullandım. 2022'de bayağı işlevsel olarak kullandım işimi gördü açıkçası ancak geçtiğimiz aylarda hem uzun süre kullanmadım diye hemde instagram spam algılıyor diye 1 aylık aldım onda da 1 ay kullanmadım bıraktım açıkçası her ne kadar programa yazılımcıya güvensemde limitleri her ne kadar düşük değerlerde tutsamda işlem bittikten sonra telefonumdan uygulama birkaç defa attı ve şifre değiştirip yine devam ettim, otomatik hareketler algılanıyor diye bildirim verdikten sonra tamamen kullanmayı bıraktım. halen kullanmak istesemde spam korkusundan maalesef kullanmıyorum. Programa ve yazılımcısına saygım sonsuzdur. Amacım kötülemek değil naçizhane kendi yorumumdur.