Mükemmel. Daha da gelişecektir. Lütfen bırakmayın. Ücretsiz olması bir nimet. Peki bu chatgpt proda yapılıyor mu? Bizler de kullanabilir miyiz? Teklif sunabilir miyiz
Yorumunuz ve ilginiz için teşekkürler hocam. ChatGPT Pro üyeliğim olmadığı için yapılıyor mu yapılmıyor mu tam olarak bilmiyorum hocam ne desem yalan olur.
"Bizler de kullanabilir miyiz? Teklif sunabilir miyiz?" derken tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım. Şu an ücretsiz olarak kullanabilirsiniz benim uygulamamı. Teklif sunma kısmını hiç anlamadım hocam biraz daha ne demek istediğinizden bahsederseniz yardımcı olmaya çalışırım