Bankadan almak mantıklıdır. Doların 18 TL'den bir anda 12 TL'ye düştüğü gün Cumhurbaşkanı konuşma yaparken bankada tutanlar tak diye sattı. Ayrıca gelen vergi de hatırladığım kadarıyla binde 2 gibi bir rakam.