Arkadaşlar merhaba,

Dün aracın lastiği patlamıştı malum yedek lastik koymuyorlar sıvı ile lastikçiye kadar gidelim diye doldurduk ama ilk defa yaptım üst baş gitti.
Ayakkabıda böyle leke kaldı silince gidiyor geri geliyor temizlemenin yolu var mı ?