Selam Arkadaşlar.
can sıkıntısı geyik olsun. En ucuz interneti ben kullanıyorum var mı daha ucuzu ?
2013 gibi ilk üyeliğim. vodafonenet de 30 mbps vdsl yalın internet olarak aboneliğim ömür boyu taahütlü yapıldı.
yıldan yıla sadece telsiz vergi gibi zamlara maruz kaldım. şuan güncel faturam 92 TL
Not: vaat edilen ömür boyu taahüt ve tek fiyat olmasıydı. devlet vergi zamları hariç internet hep aynı fiyat

taahüt yenileme derdim yok hiç olmadı.
hala aynı interneti evde kullanıyorum. bu paket o dönemlerde vodafone personel özel tarife olarak sunuluyordu. 10 yıl daha 30 mbps internet türkiye şartlarında yeter sanırım. o zaman faturam olsun 200 TL

Var mı daha ucuzu...