Konu
İ9 14900k Kullanan var mı ?
03-04-2025, 00:56:23
#1
pokebuttop
Bu işlemciyi almak istiyorum. Aşırı ısınıyor vs diye bir
Çok yorum okudum internette. Kullanan var mı ? Alınır mı soğutması zor mu gerçekten