Çoğu kişi asla demiş, ırkçı arkadaşlarda öyle
lakin amerikalı diye konu açsaydınız kaçırma derlerdi
Aşık olmuşum wallahi kızın gözlerine dalmışım zaten ailesi zengin diye baksaydım huzur mutluluk gerçek sevgi olmazdı üstelik kızın annesi türkiyeden bir ilden yerli 😊 bunuda öğrenmem iyi oldu babası suriyeli annesi türk ve kızın suriyeli olduğunu tahmin etmek zor. Benimde hayatıma ufakta olsa renkli anlar oluyo bazen gençlik 😊😇🙏🧿👑yorum için saolun diğer asla diyen hocalarım da benim iyiliğim için diyordurlar da sonuç olarak değerlendirmem gerekiyo kritik bir olay bundan dolayı iyice bir araştırma yapmam gerekiyo.