60 kilosun hocam, yağ yakmak için günlük 10 km felan yürüsen göbegin erir , fitnessa başlarsan kütle olarak kas alabilrisin. Yaşın daha genç o yüzden sana tavsiyem sarkıtma var demire tutunup kendini sarkıt boyun o şekilde uzayabilir
Bende astım da var o kadar yürüyemem, bir iki kmde nefes nefese kalıyorum biraz

salonda koşu bandı ve bisiklet aletlerinde bu kadar yorulmam ama 1 saat falan yaparım diye düşünüyorum zorlasam
Barfiks içinde evde de var demir ara sıra asılıyorum ama çok zor max 2-3 tekrar çıkıyor sadece asılı dursam da etkisi olur mu ki