Konu
Araba kullanmayı nasıl öğrendiniz :)
02-04-2025, 18:12:52
#12
larecep
2010 2014 yıllarında rahmetli dedem galericiydi. Kapıda sürekli transitler h100 ler vardı. Onlardan baka baka arabaları park ede ede öğrendim. Yaşım o zamanlar 12 13 falandı.