Geçen yıl ben de ücretli öğretmenlik yapan bir kızla birkaç gün görüştüm. Lafı geçince ablamlar geçen ev aldı ben de bir miktar yardım ettim dedim.

O günün akşamında bir şey soracağım, enişten ne iş yapıyor dedi. Neden sordun diye sordum söylemedi. Bu seni ilgilendirecek bir konu değil dedim sonra soğudum muhabbeti kestim.

Yaptığı hatanın farkında pişman ve geri dönmek istiyor ama daha canım cicim zamanlarında maddi mevzulara giren insan ileride nasıl olur Allah bilir.

Biraz argo olacak ama bizim buralarda bir söz var; ''Kadın malı kapıya asılan *** gibidir girersin yüzüne çarpar, çıkarsın yüzüne çarpar''