Hocam merak ettiğim bir konu var. Sizin bir kaç mesajınız karşıma çıktı. Yapay zeka ile yazılmış mesajlar. Şimdi ai dedektöre soktum %85 yapay zeka diyor.
İnsanlar zaten kendileri yapay zekaya sorup fikir alabilir. makinasal bir düşünce yerine Bir insan mantığı ile cevap bekliyorlar. bu tarz cevap atma sebebinizi merak ettim.
Kötü bir niyetiniz olduğunu düşünmüyorum. sonuçta öyle birşey olsa uğraşmaya değmez der umursamazsınız.
tek sebebi kendi fikrimi yazıp yapay zekaya düzelttiriyorum sacma bişey yazmak istemiyorum .